X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Aby zagłosować musisz podać swój login i hasło:

The Last Shadow Puppets
The Last Shadow Puppets

The Last Shadow Puppets to wspólny projekt Alexa Turnera i Milesa Kane’a. Ten pierwszy to lider znanego i arcypopularnego Arctic Monkeys, drugi zaś jest frontmanem debiutującej niedawno grupy The Rascals, wcześniej grającym w The Little Flames.

Pomysł na pisanie piosenek w duecie narodził się w ich głowach podczas wspólnej trasy koncertowej ich macierzystych bandów. W okresie tym słuchali głównie muzyki z lat 60. Szczególnie silne wrażenie wywarła na nich ponoć twórczość Scotta Walkera, postanowili więc podchwycić tę estetykę, zupełnie odstającą od tego, co obaj grali na co dzień, i powołać do życia nowy projekt. Mieli już również za sobą wspólną pracę w studiu, bowiem Kane brał udział w sesji nagraniowej kilku utworów mających znaleźć się na drugim albumie Arctic Monkeys, "Favourite Worst Nightmare" (ostatecznie closer "505" oraz dwa numery ze strony B singla "Fluorescent Adolescent”: "The Bakery" i "Plastic Tramp").

Scott Walker – "When Joanna Loved Me"


Początkowo chcieli nazywać się prosto: Turner and Kane. Na szczęście w porę się opamiętali, wymyślając coś bardziej oryginalnego, unikając tym samym skojarzeń z komedią z Tomem Hanksem ("Turner i Hutch") lub z popularnym serialem kryminalnym ("Jake and the Fatman", w Polsce znanym jako "Gliniarz i prokurator"), prawdopodobnie decydując się na zapożyczenie tytułu z sagi fantasy Orsona Scotta Carda.

Polskie Radio SA: reklama| archiwum| studia muzyczne| Chór PR w Krakowie|

Polska Orkiestra Radiowa| Orkiestra Kameralna PR AMADEUS| Redakcja Katolicka| Radiowe Centrum Kultury Ludowej| Radiowa Agencja Fonograficzna| Studio Reportażu i Dokumentu|

zamówienia publiczne|

dane osobowe|

RSS Podcast Kontakt Forum

Copyright © Nowe Media, Polskie Radio S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone